Kαλά Χριστούγεννα...

Τρίτη 25 Δεκεμβρίου 2012

Μακάρι να ήταν κοντά μας τέτοιες γιορτινές μέρες και αυτοί που τόσο μας λείπουν.Είναι τα πρώτα Χριστούγεννα χωρίς τη μαμά μου... Όλα είναι τόσο διαφορετικά.
Προσπαθώ  να είμαι καλά στη ζωή μου, να είναι ήσυχη και χαρούμενη για μένα, να μην εχει την έγνοια μου. Είμαι σίγουρη πως αυτό θέλει απο μένα, να με βλέπει να είμαι καλά, να ακολουθώ όλα όσα ονειρεύτηκα...
 Η αγάπη  δε χάνεται ,είναι ενέργεια, μια αγάπη τόσο δυνατή πάντα θα την νιώθω ακόμη κι αν περάσουν πολλά πολλά χρόνια απο τη μέρα που μας άφησε.  Σε στιγμές δύσκολες, σε στιγμές όμορφες, θα με συντροφεύει..
 Εύχομαι μέσα απο την καρδιά μου," Καλά Χριστούγεννα" σε όλους...

1 σχόλια:

  1. Unknown είπε...:

    Καλά Χριστούγεννα εύχομαι στην οικογένειά σας και των αγγέλων οι ψαλμοί τραγούδια στην καρδιά σας. Ο νέος χρόνος που έρχεται υγεία να σας χαρίσει με γέλιο, αγάπη και χαρά, το σπίτι να γεμίσει!!!

Δημοσίευση σχολίου